Nasza firma oferuje profesjonalny wywóz gruzu z Pułtuska oraz okolicznych miejscowości. Mamy duże doświadczenie w zakresie odbioru odpadów. Obsługujemy osoby prywatne, przedsiębiorców oraz instytucje. Możemy odebrać w zasadzie każdą ilość odpadów. Dysponujemy odpowiednim zapleczem technicznym oraz kadrą wykwalifikowanych pracowników. Dzięki temu realizujemy każde zlecenie szybko i profesjonalnie.

Wywóz gruzu Pułtusk – jak zamówić?

Wywóz gruzu w Pułtusku możesz zamówić, kontaktując się z nami telefonicznie lub mailowo. Wszystkie szczegóły zamówienia ustalimy z Tobą indywidualnie. Dzięki temu dopasujemy naszą usługę do Twoich potrzeb. Po realizacji zlecenia otrzymasz od nas fakturę lub paragon. Działamy w 100% legalnie. Wywóz odpadów realizujemy zgodnie z przepisami prawa. Po odbiorze gruzu zajmiemy się także jego recyklingiem. Gruz najpierw zostanie przesiany w celu usunięcia zbędnych odpadów. Następnie rozdrobnimy go za pomocą specjalnej kruszarki. Tak przygotowany surowiec będzie można ponownie wykorzystać.

W ramach wywozu odpadów z Pułtuska odbieramy gruz ceglany, betonowy oraz czysty beton. Oprócz tego zajmujemy się wywozem odpadów budowlanych i remontowych. Możesz zlecić nam wywóz materiałów izolacyjnych, płyt gipsowo-kartonowych, papy, elementów wyposażenia, odpadów zielonych oraz ziemi. Po wykonaniu zlecenia zajmiemy się także jego recyklingiem i utylizacją. Odebrany gruz zostanie przesiany i rozdrobniony, a następnie wykorzystany na przykład w drogownictwie. Wszystkie procedury realizujemy zgodnie z przepisami prawa. Po wykonanej usłudze otrzymasz od nas paragon lub fakturę VAT. Oferujemy też wywóz gruzu w workach Big Bag w Pułtusku. 

Wywóz odpadów Pułtusk – co jest potrzebne do realizacji zamówienia?

Aby rozpocząć realizację zlecenia, będziemy potrzebować kilku informacji. Przede wszystkim musisz podać nam lokalizację, pod jaką mamy podstawić kontener w Pułtusku, rodzaj oraz orientacyjną ilość odpadów. Na tej podstawie nasz pracownik pomoże Ci wybrać optymalną pojemność kontenera. Dzięki temu w prosty sposób zoptymalizujesz koszty wywozu odpadów. Jeśli w trakcie załadunku jeden kontener okaże się niewystarczający, to podstawimy kolejny.

Zlecając wywóz gruzu z Pułtuska, możesz wybrać kontener o konkretnej pojemności. Do Twojej dyspozycji oddajemy wersję KP2, KP5, KP7 oraz KP15. Trzy pierwsze są idealne do wywozu zarówno gruzu, jak i odpadów. Ostatni jest przeznaczony do wywozu lżejszych odpadów oraz gabarytów. Jeśli kontener KP2 okaże się zbyt duży, to możemy zaproponować Ci wywóz gruzu w workach typu Big-Bag z Pułtuska. Ich pojemność wynosi 1 m3 a ładowność 1500 kg. Z tej formy wywozu gruzu bardzo chętnie korzystają osoby prywatne.

Jeśli chodzi o wynajem kontenerów na odpady w Pułtusku, masz do wyboru 3 warianty tej usługi. Pierwszą jest ekspresowy wywóz gruzu. W ramach usługi podstawiamy kontener na 30-60 minut. W tym czasie musisz załadować wszystkie odpady. Dużą zaletą jest fakt, że nie musisz w tym przypadku załatwiać pozwolenia z Urzędu Miasta na podstawienie kontenera. Kolejną formą wynajmu jest opcja standardowa. W ramach tej usługi podstawimy kontener na 3-7 dni. Jeśli ten czas nie będzie dla Ciebie wystarczający, to możesz skorzystać również z wynajmu długoterminowego. Termin podstawienia i odbioru ustalimy z Tobą indywidualnie.

Zadzwoń do nas, zamów wywóz gruzu i ciesz się szybką realizacją usługi!

Usuwanie gruzu w Pułtusku - jakie zasady obowiązują?

Podczas wywozu gruzu każdy Zleceniodawca musi przestrzegać kilku podstawowych reguł. W chwili podstawienia i odbioru kontenera powinieneś być obecny na miejscu, aby wskazać miejsce ustawienia pojemnika oraz zapłacić za wykonaną usługę. Jeśli chodzi o wynajem kontenerów w Pułtusku i wywóz odpadów, płatność w większości przypadków odbywa się gotówką przy odbiorze zapełnionego kontenera. Jeśli chcesz zapłacić przelewem, to musisz to zrobić jeszcze przed realizacją zlecenia. W sytuacji, gdy nie możesz być na miejscu osobiście, powinieneś wskazać osobę, która będzie Cię zastępować.

wywoz gruzu pultusk warszawa
wywoz gruzu pultusk

Wynajem kontenerów w Pułtusku - jak wygląda załadunek?

Jeśli kontener na odpady w Pułtusku ma być ustawiony na pasie ruchu, to Twoim obowiązkiem jest uzyskanie stosownego zezwolenia. Pamiętaj, że to Ty ponosisz odpowiedzialność za brak stosownej zgody. Zleceniodawca musi także zapewnić swobodny dostęp do kontenera w momencie odbioru. W przeciwnym wypadku musisz się liczyć z nałożeniem dodatkowej opłaty.
Przy załadunku kontenera nie możesz mechanicznie ugniatać odpadów, aby zmniejszyć ich objętość. Zabroniony jest także załadunek odpadów po prasowaniu, paletowaniu i belowaniu. Nie można sztucznie podwyższać burt kontenera, aby zwiększyć jego pojemność. Maksymalna ilość odpadów nie powinna przewyższać wysokości burt o więcej niż 30 cm. Na kontener nie wolno wrzucać odpadów płynnych. Zabronione jest również spalanie śmieci w kontenerze. Nie zalecamy załadunku odpadów sypkich na górę kontenera. Mogą one zostać zwiane podczas transportu.
Jeśli nie chcesz wynajmować firmy, która zorganizuje wywóz gruzu w Pułtusku z Twojej posesji na terenie Pułtuska, to możesz zrobić to samodzielnie. Wystarczy, że przywieziesz wszystkie odpady do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów. PSZOK w Pułtusku jest zlokalizowany w dwóch miejscach – przy ulicy Rybitew oraz Płochowo 95. Pamiętaj tylko, że każdy PSZOK nakłada pewne limity, jeśli chodzi o maksymalną ilość przyjmowanych odpadów. Przy przekroczeniu tego limitu zostaną naliczone opłaty za odbiór. Dlatego w większości przypadków dużo lepszym rozwiązaniem jest zlecenie wywozu gruzu profesjonalnej firmie.